Pheeeeheew!

Vad ska man säga!?!?

Vilka underbara människor som finns....du...som skrev detta: "B.. varken du eller jag passar som bittra människor, egentligen :) Hoppas du haft en mycket bättre dag än sådär!" Tack, det värmde!!

Har haft en riktigt krappig dag faktsikt,även om den mestadelens tillbringades som en icke-tänkande människa. Snackade med Toppo under dagen oxå, vilket alltid underlättar & känns bra....vilket humör man än e på!! Fram mot 16,30 tiden så fixade jag middag....blev en paella med kykling, grönsaker, smarriga kryddor, chilli & pasta.
Paella

Sen har jag sett en riktigt riktigt bra film...Changeling ...Angelina Jolies nya rulle...som är baserad på en verklig händelse. Mmmmm, jag gillade den filmen skarpt. Precis vad jag behövde en dag som denna...bara vara själv, ligga i min ensamhet & bara vara till film & slappning. Nu ska jag låta mina smilband jobba sönder till 2 1/2 Män!! *skrattar*

Kommer vara vaken fram tills 04,00 imorgon bitti, ska se Småkronerna vinna mot Canada inatt!! Nån som vill sällskapa?!

Fortsatt härlig & trevlig kväll på er alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Marie

Duuuu det där ser ju super gott ut Recept Please ;)

Förbjudet å frestas om man inte delar med sig av receptet =) vet du väl!!!!

Krya på dig!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback