Märkning!

Gaaaaah, jag har hittat ett så bra, snyggt, coolt, läckert, vetande, berättande, historiskt, personligt motiv för en ev. kommande tatuering. Nu har jag 3 motiv som känns bra, varav 2 som nog kommer märka mig framöver.. Allt beroende på hur det går!!


Annars är det fredag idag & de känns riktigt bra med helg igen. Dessa 3 arbetsdagar har vart underbar, jag trivs så bra på jobbet att ni andra bör må dåligt.. *skrattar* Sen vet de flesta att jag inte fungerar riktigt bra utan struktur & rutiner.....långa ledigheter fuckar upp mig med andra ord!!


Ska träna efter jobbet, blir nog ett tungt pass bröst med Sara, eller så busar vi till det med armar. Benen känns även OK, vilket nog innebär att jag tar ett löppass på 3 km också!


Måste även ringa Svensson, han ville fika ikväll & det ska såklart gå att fixa. Var jhu ungefär 7 år sen vi hade en fika så.. *skrattar* Blir la så när man blir äldre & skaffar sig parallella liv..


Åååå, kom på!! Diggar "nya" Rock Classic som faaaan, wunderbart med bra musik & härliga programledare istället för det overkomersiella RIXFM!! *bläää*


Helgen kommer annars att gå i filmens tecken, har så många bra filmer hemma nu att det nästan e skrämmande!! *haha* Hur ser eran helg ut som då?!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback