Fylla & minnesluckor!!

Så kan det gå när inte säkringen är på.. Lyckades alltså med ovanstående i helgen & jag känner mig måttligt road över min bra karaktär osv!!

Satt hemma & mös i fredags då Sondra hörde av sig & frågade om jag inte ville sällskapa med henne & Carina. Så jag gick ner till dem utan kort, pengar osv eftersom jag hade räknat med att kliva hem om de skulle ut. Fram emot 22-tiden kom även Frasse förbi...då kläcker han ur sig: Bengan, jag bjuder dig på inträde & bärs ikväll om vi går ner på O´learys. Vad svarar man på det då, knappast nej! *haha* Mmm, skulle gått hem istället.....var dock riktigt roligt folk ute så..


På lördag dag så blev det en fika tillsammans med Jörgen, Maria & Svensson. Riktigt roligt att träffa lill-freddan igen.. Så de lovade vi att göra om!!


Kvällen började hemma i ensamt majestät...slappade till det i soffan innan L-G ringde & sa att han tänkte droppa. Han tog även med sig en flaska vin....det var slutat på den stilla kvällen!! *suckar* Klart att vi drack lite wiskey under tiden som vi lirade Giutar Hero World Tour!! Sen ringde vi upp Jörgen & Maria också...hade så jäkla roligt. Sen börjar L-G hetsa om att vi måste ner på Oscar...så min första ständpunkt var att jag blir hemma!! Men vad säger L-G då: Jag bjuder på inträde & bärs!!!

ALLVARLIGT, hur kan de inträffa 2 dagar i rad, speciellt de dagar som jag tänkt vara hemma & bara slappa på?!?! *kliar huve* Huuuuah vad överdrucken jag lyckades bli...inge bra!! Men det är bara resa sig & gå vidare efter en sådan sak!!!


Nu blir det i alla fall lugnt, stilla & bara egentid en låååång tid framöver!


Fortsatt härligt dag alla söta!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback