Bitter

Mmmm, är faktiskt lite bitter en dag som denna...men va faaan! Är det mitt fel så ska jag väl för faaan inte vara bitter....snarare besviken över mig själv!!! Men det kanske är exakt den vändningen som det hela kommer ta... *skrattar trött*

Benen känns annars riktigt bra efter de korta rundor som jag tagit mig igenom. Kommer bli bra detta, om knäna vill vara med mig....sist så tyckte de inte alls att de var någe roligt. *peppar peppar*

Kom även i säng en riktigt bra tid igår...haha...och somnade nästan direkt!! Lite surt att man missade UFC, men de går la nästan varje natt så vad spelar de för roll. Neee, nu ska jag fixa lite käk, sen är det dags att slappa ner sig i soffan till en eller två bra filmer. Träningen kommer ev. senare ikväll.

Trevlig dag på alla er som är ledig eller jobbar!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

B.. varken du eller jag passar som bittra människor, egentligen :) Hoppas du haft en mycket bättre dag än sådär!

2009-01-05 @ 20:27:14
Postat av: Bengis

Tack för de, vem du nu är som skrivit de! Dagen var hyfsat skit, men min kväll har vart riktigt bra. =) Må väl & kram

2009-01-05 @ 20:40:48
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback