Ännu en sådan kväll!

Wunderbar!!

Legat hemma hela kvällen & sett på serier. Avslutade min kväll med det sista avsnittet av Rome som jag inte sett än, synd att den serien lades ner....alldeles för tidigt om du frågar mig! Men så är det, samma sak med Surface!!

Annars vann som sagt mitt Manchester en overkligt viktig seger idag, så jag kommer somna med ett leende.

Hoppas annars att termometern visar mildare grader imorgon bitti, eller ikväll för den delen....ska faktskt ta reda på de innan jag somnar! *skrattar*

Imorgon....ska jag absolut inte göra någonting vettigt!! Se massa avsnitt av Stargate Atlantis kanske......mmm....så får de nog bli!

Annars skulle Jörgen, Roger & Erik supa till lite ikväll, de har suttit hemma hos Jörgen innan de försvann ner på la stada (iof så kanske de fortfarande e kvar). L-G skulle vara hemma bara, efter en middag hos bror. Henke skulle spela ikväll, Robban skulle ut, osv.....själv är jag bara glad att ha en lugn helg, även om den e ofrivillig! *nöjd*

Fuck you all & good night! (inge illa menat alls, kände bara att de passade efter Rome)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback