1:a dagen på de nya året!

Jag hade en äckligt rolig gårdag med allt som ingick, även om vissa saker såklart hade kunnat hoppats över!!

Började med en sueprsmarrig 3-rätters hemma hos Ola & Elin. Jäkla vad snyggt de hade de & vad snyggt de kommer få. Vi som var på plats var: Jörgen, Maria, Jag, Karin, Tobbe, deras dotter, Tonka, Jerka, Erik, Sandra & Petra. Strax innan 12-slaget gick vi ner till hamnen för att se på fyrverkirierna, i samma veva passade vi på att ha champagnekrig!! *skrattar* Jag gav även bort en cigg till en värdig kille med familj! =) Sen gick vi till Skepparn på "efterfest"....då skulle jag passat på att gå hem egentligen, men då blev de såklart inte! *suckar* Kommer inte ens ihåg att vi gick till Aveny, eller att vi för den delen var på Stadshuset efter det. .*skakar på huve* Måste passa på att be Åke om ursäkt igen, ibland slutar skallen bara att fungera & då känner man sig extra stolt dagen efter.. Även JD måste få en ursäkt oxå, för att inte snacka om att man ringer samtal som inte ska göras & hela den delen, jackan blev "stulen" med hemnycklar i osv.. Sorry mats, dudes, darling osv!!
Angst

Hur har mitt 2008 vart annars då?!?!

Ett av de bästa i mitt vuxna liv. Jag har haft den längsta & bästa semestern ever, jag har fått nytt jobb, jag har aldrig vart ute eller festat så liiiite som under 2008 (vilket 2009 lätt kommer att slå), jag har vunnit över 2 stora beroenden. Den enda tragiska som personligen hänt mih är att jag blev sjuk...tyvärr...men någon ska väl bil det oxå!!

Idag & ikväll har jag bara legat i sängen & sovit, sett på film & slappat. Fick även sällskap av Frasse fram emot 21-tiden. Rolig kille...somnade efter 30 minuter & sov tills jag slängde ut han för 20 minuter sen.. *skrattar*

Ha en underbar start på 2009 mina vänner, det är ni värd! Glöm inte att jag älskar er alla, även om jag allt som oftast är dålig på att visa eller säga de..


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback