Shreddning

Det kan du fet-hajja att det blev igår. :-) Jag, Henke & Marcus drog en after ski....eller en after work...eller....massa kvällsåkning uppe i SIdsjöbacken igår. Klockan 16,50 var jag & Henke vid luckan för att handla vårat Skipass....vad faaan är det?!?! Jo mina nyutbildade människor, det är alltså vad som kallades för ett liftkort för massa massa år sen! *skrattar* Gjorde alltså en grundlig genomgång av sista gången som jag åkte bräda & kom fram till att det var vintern 2002....men andra ord 7 år sen....om inte LÄNGRE sen! Gaaaah!! På den tiden kallades det i alla fall för liftkort fortfarande!! *haha*

Jaja, men vårat inhandlade Skipass så var det bara att spänna på sig grejerna & ge sig av!! Första åket kändes inte alls bra...saknade trycket i svängarna. Ställde om lite grader på lutningen i bindningarna till den 2:a åket.....helt plötsligt så vågade jag kliva på, farten & gjlädjen bara sprutade genom kroppen! :-D Fråga Henke om hur jag lät i liften de första 8 åken!! *hihi*

Fram mot 19,00 droppade Macke upp efter jobbet.....han fick ca 1,5 h i kroppen innan vi kastade in handduken för kvällen. Jag hade då 3,5 h i kroppen....vilket verkligen gjorde ONT igår.....och med facit i hand så var det inget mot för vad jag känner nu. *skakar på huve*

Får la se om jag kommer åka mer imorgon när det är dags för NIB - Natt i backen...på Sidsjön. Eller om jag ska snickra tillsammans med L-G.....beroende på om han kan eller inte.

Vore även riktigt trevligt att ta en sväng med Madde i backarna...stackarn fick jobba lite länge igår & kunde därav inte följa med i vårat shreddande..

Neee, trevlig dag alla härliga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback