Nya koppar!

Rubriken är intetsägande!! *haha*


Själv är jag grisigt trött, förstår iof inte riktigt hur jag kan vara det...somnade en bra tid igår & sov fram tills 07,30 idag. En sovmorgon med andra ord!! Iof så har mina drömmar vart allt annat än krya....har liksom inte rikigt kommit fram till varför än...fast de ska la inte alltid finnas förklaringar till alla saker & ting, eller?!?


Annars gick snacket på morgonfikat ungeför som följer: Nu är det bara härda ut februari, sen vänder det. Tänk, vi kanske till & med kan sitta på pergolan i mars om det vills sig riktigt bra....solen kan värma bra den tiden..


Ser annars fram emot en riktigt stilla helg, kommer verkligen låsa in mig för att få lugn...fluffa kuddarna & se på massa filmer!! Behöver det efter 2 helger som vart lite mer saker än lugn. Så sparar jag busandet till den första helgen i mars då vi far upp till stugan & bara är..


Neee, dags att jobba sönder igen! Nya filer ska byggas..


// One Love


Kommentarer
Postat av: Pillis

Meen B! Jag är så van att vara singel o mysa o äta sj. Så nåe annat orkar man inte m längre. De är såå mkt enklar o bara drömma,mysa o äta sj! ;)

Hoppas din dag har varit toppen! Kramen

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback