Härlig träningsv..

Bara möljer i axlarna idag & jag sitter med detta fåniga leende på min mun. *hihi* Myser liksom när träningsvärken infinner sig. Får la se vad vi kommer att köra iväll, låter min syster bestämma som vanligt....så regerar jag konditionen istället. =))

Neee, detta håller inte....har alldeles för mycket att göra! *pheeeew*

Upplägget av veckan då?!

Tisdag: Träning ikväll
Onsdag: Jobbande & träning
Torsdag: Jobbande & Träning
Fredag: Jobbande, sen ska jag hålla i aktiviteter i Nolbybacken för alla som ska åka, käka burgare & bara ha roligt.
Lördag: Sova ut, snickra lite, sen bär det av på fest.
Söndag: Sova ut länge & bara vara. Laga mat & se på fotboll. Skön egentid dvs!! =))

Trevlig dag nu alla härliga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback