Hårda damer

Det jobbar jag med, utan nått att snacka om. =))


Känner mig lite seg idag, glad...men seg. Man är inte van att vara ute i dagarna 2 för att hålla igång i backarna, att sen dricka en kall bärs på kvällen hjälper säkert inte. Men men...sjukt rolig har hela helgen vart...så den för 5+!!

Men så kommer jag till jobbet & då börjar en av damerna att berätta om sin helg...när de hade festat till 07,00 på morgonen med liveband & hela rasket. *huuuuah* Jag blir så imponerad. =))


Marcus ringde igår & vi snackade lite...kom fram till att vi nog ska åka lite bräda i Sidsjöbacken någon dag framöver. Så nu måste jag verkligen se över min ekonomi & se om det finns utrymme för en ny bräda eller så....behöver verkligen de då min gamla är 13 år.. *skrattar* Åkte alltså bräda i lördags för första ggn på 4-5 år.


Neee, dags att jobba på, ha en underbart härlig dag nu alla!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback