Häääärliga lördag!

Vaknade rätt tidigt idag & har vart vaken sen dess....legat i sängen & slappat framför tv´n!! Härligt!! =))

Hade annars sällskap av Macke, Sven, Lg & Frasse igår. De droppade in efter 20,00 tiden för massa snack & ev. en kall till det. Själv hade jag vart tveksam till medverkande eftersom jag ville avvakta & se om magen skulle vara med....åååå den fungerade så! *hihi*

Vi hade så jäkla roligt & trevligt att tiden bara försvann....PANG så var klockan 1. Vilket jag själv märkte efter att jag slängt ut grabbarna av trötthetsskäl. *skrattar* Låter inte de som en lyckad, rolig & härlig kväll?? Inte för att jag tidigare i veckan planerat just detta....men tar man bort filmen & lägger till sällskapet från den tidigare planeringen så stämmer det fortfarande hyfsat bra!! *skratt* F´låt om jag väckte dig oxå P, trodde som sagt aldrig att klockan var så mycket!! *hihi*

Har nyss käkat frunch....pallade inte fixa lunch tidigare så.. Ser fram emot en stilla dag med slappning, kommer bänka mig i soffan när fotbollen rullar på. =))

Nee, ha en härliga dag nu alla underbara!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback