Galet med snö

Vaknade strax efter 09,00 idag, pigg, utvilad & laddad för en dag ´med slappning. =)) Låg i sängen en timme & drog mig framför tv´n innan jag klev upp. Kikade ut genom fönstret & inser att det snöar helt galet mycke ute. *skrattar* Frasse sa igår att de skulle komma upp emot en halvmeter snö...men jag kan aldrig tro att de blir så mycket! *haha*

Hade annars en riktigt bra dag & kväll igår. Efter lite X-games med Sean White så hamnade jag & L-G på Fresk. Handlade på mig de jag behövde till hallen/köket för att få till de lika snyggt som jag vill. =)) Fick hjälp av en kunglig kille vid namn Rosen. :-P Tackar syskonen Billström! =))

På kvällen kom Frasse förbi & bjuppade på käk, sen slappade vi ner oss till en film. När den var slut vid 20,4´5 så skulle vi ner på Videoteket för att handla det dära KG med godis....på vägen ner kommer vi på att en öl på Svenssons ínnan vi handlar godis skulle smaka bra. *skrattar* Slappade ner oss vid ett bord där tillsammans med Sillen...snackade & bara hade det trevligt. Tog in nån öl till & snackade, kusin Ida droppade förbi...tiden sprang på...plötsligt var klockan 00,00! *skrattar* Ida sprang på Oscar, jag & Frasse kastade in handduken för kvällen & gav upp. Blev alltså ingen mer film, men det blev ingen utgång heller. Riktigt riktigt härligt....en slapp lugn kväll. *hihi*

Nee alla söta, nu ska killen börja fixa lite för middagen, städa & röja undan lite...klockan 17,00  börjar Manchester att spela & då kommer telefonen att stängas av.  *skrattar*

Trevlig dag i snön! =))


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback