Apelsiner

Har fått lite dille på dessa...kommer frukt till jobbet på måndagar & onsdaga fm. :-D Då passar undertecknad på att handla apelsiner så det finns en på förmiddagen & en på eftermiddagen.....små bra mellis. *hihi*  Igår, då kom fruken & jag passade på att handla 8 apelsiner, så jag skulle klara mig fram emot onsdag - torsdag i alla fall....då kommer Maria & "skäller" på mig eftersom hon blev utan apelsin....vilket resulterade i att hon fick en av mig i födelsedagspresent. :-D

Mmmmm, nog om apelsiner!!

Körde annars ett riktigt bra pass axlar igår...vilket känns idag. Ser fram emot dagens eller kvällens pass. Frågan e vad vi kommer träna bara, gissar på rygg eller armar.

Ska även göra lite reklam för The Wrestler. Underbart bra film, som inte innehåller action över huve taget....en tvättäkta drama & jag gillade den starkt. :-D


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback