Alkolås

Välkommen till en ny underbar dag, även om solen inte skiner lika härligt idag som under helgen...men men! =)

Har haft en helt underbar helg med allt som ingår. Fredagen gick i Moyo´s tecken.....lördagen var det festens tecken. Varpå rubriken så passande kommer in.. *skrattar* Mobilen ska alltid användad på rätt eller fel sätt efter den där sista snappsen. Då ska man alltid förklara saker som inte ens nyktert skulle vara lätt för mottagaren att förstå.


Skickade runt 03,30 ett mess till de som jag just då var helt övertygad om ville veta vad som rörde sig i min snurrande skalle. *skrattar* Sen blir jag alltid lika full i skratt på min underbara stavning. Som Frasse sa igår: "Kan du förklara vad du tänkte eller ville säga med detta mess?!? Fy faaan vad jag skrattade när jag fick det.."

Tur att det inte ska vara lätt alla ggr, utan motgångar kommer aldrig framgång. ;-)


Neee, dags för lite vatten...sen ropar jobbet igen!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback