Van Wilder

Eller Van the Man som filmen heter....den får en alltid att må bra & känna en härlig värme. Den gick på tv4film nyss & jag skulle inte kunna tänka mig en bättre avslutning på veckan. =))


Hur har helgen annars sett ut få?!

Hamnade på en liten förfest tillsammans med Jörgen N & hans kusiner. Trevligt gäng! Sen gästade vi statshuset & deras klubb 40+.....vilket var en upplevelse. *skrattar* Kommer ihåg att man hade samma ahaaa-upplevelse när man var runt 20 år & lyckades komma in på Oscar när de var 30+. *hihi*

I går kom Forsa förbi, vi lirade lite G.H Metallica & smög en kall innan vi klev ner till Linda som hade ett litet förglaj. Trevligt med nya människor! Avslutade kvällen på Oscar!

Idag har jag micklat lite med att hjälpa en polare flytta en grej....samt att jag passade på att åka en sväng med hojen. Underbart härligt! Efter de så fick jag njuta av lite fotboll....innan de var dags att diska & laga mat inför den kommande veckan.

Imorgon är det dags....kommer inte längre att vara destruktiv! :-P Träningen & jobbet kommer äga min tid. Funderar öven på att ta en paus från tv & dator i 3-4 veckor. Kommer ihåg sist jag gjorde de....riktigt skönt faktiskt. Sitter ju ändå 8 timmar om dagen framför en dator för att testa av & förvalta. Dock är helgerna fria när det gäller tv´n....så jag kan njuta av mitt Manchester & de andra bra matcherna som visas. Helglyx liksom!

Neee, nu ska jag snart krypa ner i sängen....greppa boken & förhopppningsvis somna en bra tid!

Natten go alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback