Personligt

Arbetsgivare: Moyo & Myself

Branch: IT kan man väl i allra högsta grad kalla det för..

Civil status: Öken

Favorit tv-serie:
Alldeles för många, men just nu är det Sopranos som gäller..

Favoritbok:
Dean Kontz, Stephen King & romanerna om Dirk Pitt!

Favoritcitat:
Fuck off n Die, THEN! You say Tomato, I say FUCK you!

Favoritdrink:
Allt som innehåller Rom!!

Favoritfilm: Galet svårt, men faller för The Notebook

Favoritlag: De röda, iallafall i fotboll & hockey (räkna ut resten själv)!

Favoritmat: Min egen! White Tiger som restaurang..

Intressen: För få enligt mig, för många enligt alla andra!

Klädstil: Skiftar beroende på dag & tillfälle..

Lyssnar på: Mina allteregon som ständigt bråka om vem som ska styra! ;-)

Personlighet: Mjukis

Utbildning: Gymnasium

Tränar: Gymmar & försöker bättre på konditionen

Utgångsprognos under resterande 2009: Väldigt kylig..

Semesterns betyg: 5+, 5 getingar osv! Galet bra med andra ord..

Mer?! Bara ställa alla de där frågorna jag väntar på att besvara..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback