Nystarten

Sommaren kommer mot sitt slut & min semester är över! Jobbet knackade på min dörr i torsdags & fredags...så nu är jag tillbaka igen. Känns så sinnes underbart....killen behöver ju sina rutiner & den struktur som följer med där för att fungera normalt. *skratt*

Har vart en helt oduga på att uppdatera här inne under sommaren.....har faktiskt aldrig vart så här usel under 2-3 år på att blogga! Ledsen för de alla mysiga! Kommer inte skriva vad sommaren har handlat om, lägger in lite bilder istället.



Helgen har annars vart riktigt bra, kräftskiva i Vigge i fredags & igår vad jag hemma själv & mös till det. La mig till & med en bra tid....vilket fortfarande inte kändes idag. :-P

Kommer annars ha en fantastisk lugn höst med allt som ingår....på det privata planet dvs! De kommer bli mycket träning, mysiga & lugna helger, god mat, bra böcker, härliga serier & bra:iga filmer. De kommer bli betydligt värre, mer hektiskt & kaotsikt på jobbet. Dublerar i projektform, nytt ärendehanteringssystem ska invigas & läras, upphandling av stordatamiljö ska implementeras& det ska styras om ton med dokument! *helt slut redan nu*

Klockan har slagit lunch, dags att göra en paella!

Kvällens filmtips hittade jag på Julias blogg, The Notebook...eller Dagboken som vi svenskar kallar den! =) Underbar rulle som de var alldeles för länge sen jag mös ner mig till!

Ha en underbar söndag alla, de ska jag! Kommer nog ta hojen på en sväng efter maten.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback