Machbeth

Känns rätt härligt att komma ner till E-tuna & bli välkommen på ett sjukt bra sätt. Att alla kommer ihåg mig & det besöket som jag gjorde för ca 1,5 år sen är smickrande. :-)) Kontorschefen & hennes 2 underchefer kom även fram & tyckte att det var riktigt roligt med finfrämmande.. *skrattar* Fick inte mer än sätta mig innan ett helt gäng kom & frågade om jag hunnit med lunch....vilket inte var fallet...så de plockade med mig ut & bjuppade på det. *helt underbart*

Känns bra att vara incheckad & färdigställd inför morgondagens E-tuna tillsammans med Örebro´s kontor.

En sak som var lite rolig....eller så, beroende på hur man ser det....var att jag räknade med fiiiin värme här nere. Tyvärr var det kyligt...precis som hemma när jag for. :-/ Men men....de blir varmare i Visby! *me like*

Har annars käkat middag, ser lite slött på 2 1/2 Men......hann även med ett besök på en lokal Blusepub med namnet Machbeth. Så nu har jag även fått lite kultur från E-tuna oxå. *hihi* Jaja...om 2 timmar landar Arne & då blir de la en kall i lobbyn...lite snack inför morgondagen & sen är dags att nalla!

Fortsatt trevlig vecka alla sköna!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback