Helt glömt liksom

Lovade en uppdatering & här kommer en kort sådan.

I fredags så var jag bara hemma, Grandin la den sista tapeten...så nu är det klart. *nöjd* Fram emot 21,30 droppade Marcus ner. Vi lirade lite GH, drack en Conjaq, en öl, en Minttu, en till Conjaq & bara slappade. Hamnade nere på Oscar med Frasse, sa hej till KG som jobbade...drack en JD tillsammans med Hampus & hans polare Mike (från staterna).


Lördag, blev en tur till Northbike...handlade presentkort till Jens. Sen droppade jag Moyo en stund...smuttade en Red Bull tillsammans med La Liga! *skrattar*

På kvällen kom grabbarna till mig på en fördrink innan vi skulle iväg på festen med stort F. Jens 30 årsfest med whiskeytema. Damn vad trevligt & roligt vi hade. *asg* Kom ner på Oscar runt 01,00....sen knallade jag hem 02,10. Kvällen = 5+


Söndag, en timme kortare i & med sommartiden. *hehe* Fick liv i Jörgen vid 15,00...så vi kunde fara till Maggan & bära hennes vapenskåp. Sen blev det en feeeet pizza innan det var soffläge framför Battlestar som ägde. :-)


I måndags vart det jobb, sen fördrev jag kvällen med Resident Evil 5. Börjde helt enkelt om då det fanns mycket som jag missat. Heeelt underbart bra spel.


Igår vart det träning efter jobbet, sen droppade Jörgen upp....blev de sista 2 avsnitten någonsin av världens bästa serie ever: BATTLESTAR GALACTICA!!! En 4 år lång era är över...tack för de fantastiska timmar som ni gett.

Passade även på att ladda hem lite igår eftersom IPRED träder ikraft idag. Så nu har jag lite mer serier att se. *myser*


Trevlig dag alla!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback