Fredag, 05,45, 5,8+, rosa himmel

Det kommer bli en fin dag med allt som tillhör! :-)

Ser fram emot bra test idag, fick lite hicka igår när jag insåg att det är mindre än en vecka kvar innan det är dags för touren. Damn alltså....sen är det resande fot i 3 veckor! *hihi*

Har annars lovat att bjuppa min SD grupp på fika klockan 14,00, hemma hos mig. De har jhu hört om mina bravader med att få klart hemma...så nu vill de se hur allt blev. *roligt* Har lovat hembakt....vilket inte riktigt gick....så detta måste jag lösa på någe sätt. *skratt*

Kvällen då?!  Ja...den kan bli på många olika sätt. En fika, eller en kall, eller film, eller PS3. Det ända jag med säkerhet vet är att de blir träning efter jobbet....samt att jag efter det ska hjälpa Jörgen med hans köksbord.

Nee alla söta, dags att jobba på!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback