Uppdatering

I fredags landade jag & Johan i Ö-vik runt 08,30!! Gick sinens bra att åka upp. Fram emot 18-tiden så var allt ställande klart & satan i gatan vad vi hade jobbat för att få allt som det skulle vara. Men bra blev det!! Hotell, dusch & ett par kalla...sen smög vi ner på O´learys för att spana in lite tajta damer (vi hade snackat med massa folk om vart man skulle gå ut på en fredag)....snacka om att vi blev förvånade när vi klev in & betalade 100 spänn....kvällen i ära hade 30 + (som brukar vara riktigt bra på Oscar). 95% av alla där inne var killar & resten var....knappt vad man kallar tjejer!! Vi måste nästan kommit mellan alla fina damer, för de LYSTE med sin frånvaro!! *skrattar* Gick hem runt 00,30...trött & besviken!! Men med en rolig upplevelse!

Lördag var det dags för Event a la Back to Bach!! BtB!! Med facit i hand så blev det lyckat....jag agerade som vanligt speaker & det gick bra. Många som kom fram under dagen & kvällen & sa att det var ett bra jobb.
Bengan  Snow in summer  Vattenmannen 
Roligt ska erkännas. Kvällen spenderades med mat, dryck & film på O´learys igen.....dock med massa massa massa snygga & tajta damer! Vackrast för kvällen var nog Julia som vart med & tävlat under dagen!! =)) Tack för en härlig helg Johan & Henke!

Söndag = bil, mat, soffa, film & sömn!

Igår gjorde jag min första arbetsdag på 6 veckor, snacka om förvirring!! *skrattar* Efter arbetsdagen var det Styrelsemöte & det gick oxå bra. Sen hade jag tvättstugan & därimellan droppade Jörgen upp.....vi blev sittande framför filmen Shooter. Klart sevärd film att vila ögonen på!!

Idag är jag DÖD, men stort D!! Kommer bli en tidig kväll idag, om jag inte kliver ner på Moyos nya butik & hjälper dem!!

Helgen är i alla fall vigd åt kalas! Jörgen fyller 30 på fredag & syster 34 på torsdag!! Gissa vad vi ska hitta på?!?! *haha*

Ha en underbar dag allla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Snygga damer i bakgrunden, Tror den ena kan tillhöra mig, haha... Du ser fet ut med micken, Kanske skulle börja som hip hoppare...! HAHA

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback