Trevliga meningar!

Arbetsdagen har bara smullit till innan den var över. Första pausen kom 11,45 då lunchen knackade på dörren...ååå då trodde jag att klockan var 10,00 typ! Sen var det dags för projekt & test igen, det är bara så äckligt roligt när man inte kan nått & ska lära sig. När klockan var 16,24 så sa Carin att det var dags att gå hem!! Trodde i ärlighetens namn att hon skojade & klockan var runt 14,00....men de var bara att plocka jackan & säga hej hej.

Efter jobbet hälsade jag i min vana trogen på nere på Moyo, grabbarna hade jhu en mygpremiär idag med en i 98% klar butik. *skrattar* Men det såg bra ut & de ska verkligen känna sig happy! Congrats bro´s..

När jag landade hemma så blev det middag & sen kom L-G förbi, det blidde en rätt underhållande film i form av Wanted, Nu har jag på fotbollen i bakgrunden & ska om lilla lilla stunden greppa boken & lägga mig.

Ser annars fram emot torsdag & fredag, då blir det Uppsala & en skön, viktig, mycket givande utbildning. Sen bär det av till stugan...ev. redan på fredag kväll för att komma hem på söndag kväll. Kommer bli mycket där uppe nu oxå. Men jag ser fram emot allt när det e klart!! Resen lägger jag ner!

// One  Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback