Snart dags att krypa ner..

Har tagit med mig massa spännade kvällsläsning från jobbet.....frågan e bara om jag kommer att fatta vad det e som jag kommer att läsa?? *skrattar* Har iof en riktigt bra bok som håller mig pigg oxå!

Satt & kikade på Idol tidigare, som förmodligen resten av Sverige. Tyckte att Anna fick oförskämt mycket dålig kritik för sin version av Time after Time. Det är iof en av mina all time favorits, dock är det Matchbox 20 som har den, enligt mig, klart BÄSTA versionen. Bjuder på den här under från Youtube:
Tyvärr är inte detta riktigt den versionen som jag fullkomligt älskar, men den får helt klart duga!

Imorgon är det tvättstuga på kvällen, ska även hinna med en sväng på la stada. Tänkte handla nått trevligt, säga hej till Mitchelle på Brothers & läsa lite mer jobb. Sen är det mitt älskade Manchetser oxå....inte att glömma!

Onsdag består av träning, förhoppningsvis....samt mer läsning!

Torsdag är det fest på jobbet, 120 årskalas! =))

Fredag ska jag med Jörgen & Ola till lokalen för lördagens bravader.

Lördag = fest & allt som ingår!

Söndag, nyttodag...mysdag.....filmdag.....och lite mer slappning!

Ha en underbar kväll alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback