Onsdag

SMACK!!!

Så var halva veckan förbi & det känns riktigt bra, äckligt bra faktiskt. Hunnit med att komma in i jobbarlunket till 75%, samt att jag utbildat en sväng. På fredag smäller det på riktigt, då kliver jag in i nästa projekt & det ska bli så härligt spännande. =))

Annars fyller min älskade syster år imorgon, och min Bro fyller jämnt på fredag!! Detta ska såklart firas med ett glas rött eller två. *skrattar*

Gårdagen var seg, men så är alltid den andra arbetsdagen!! Väl hemma så diskade jag, fixade lite skitgöra & ungsgrillade lite kött tills idag & imorgon. Började även att läsa en ny bok då jag plöjde klart de sista 160 sidorna i söndags på den förra. Det ända som saknas nu är att förkylningen släpper så jag kan börja träna igen....då är HELA cirkeln sluten. Kommer dock inte vara någon rolig kille fram tills Nyår & förhoppningsvis kommer jag vara ännu mindre rolig under 2009!!

Någon till bild från BiB i lördags från Moyo:
Henke Inrunnen Vattenmannen igen

Neee, en kopp vatten på detta & jag är med i matchen igen!

Ha en underbar dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback