Känns bra!

Rubriken är liiiite missvisande, är fortfarande förkyld & mår som en skit. Skallen känns svullen & jag har haft ont i skallen större delen av dagen. Helt klart nått som vill bryta ut, men som istället kommit fram till att jävlas e en bra ide! *suckar* Ingen träning den förra veckan & ingen träning denna veckan heller...men som jag märker av alla på jobbet med familjer & vänner så är det MÅNGA som e sjuk i skrivande stund. Så jag har det inte värst...peppar peppar!!!

Rubriken då?!

Har gjort underbar mat i dagarna 3, söndag, måndag & idag. Matlådorna är fixad för onsdag, torsdag & fredag oxå...samt att jag äter den nyttigaste frullen man kan få tag i. Om den smakar gott enligt er: NEJ....enligt mig: Yumma! *skrattar* TIll saken hör även att jag 2 ggr i veckan tar mig ner till Hemköp & handlar grönsaker....så det finns massa smarrigt grönt på min tallrik tillsammans med kycklingfilén, fläskfilén, laxen eller kokletterna. *klappar mig uppmuntrande på huve*

Ovanstående känns ännu bättre med tanke på att jag nu kommer vara lugn fram tills i december bortsett från Jörgen & Olas fest som kommer.....klart man ska fira 2 st 30 åringar som fyller 23++.. ;-)

Nee alla underbara & söta!! Nu ska killen plocka fram sin ny-frysta nattprolle med tillbehörande hallon & jordgubbar.....det kommer smaka så sinnes gött....sen ska jag se klart på den film som mina ögon vilat till ikväll,
Hallon          Jorgubbar

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback