Grus!

Yepp, då sitter man på jobbet & känner att en ny underbar vecka är här.


Helgen har vart ritkigt bra, men tung!! All min lediga tid har tillbringats nere i Moyo´s butik för att hjälpa till med att få ordning på allt som ska fixas. Kommer bli riktigt riktigt riktigt nice när allt är klart. Bra folk, god mat & massa skratt tillsammans med tungt arbetet!!


La mig annars en bra tid igår för att vara pigg idag, men när klockan var 00,45 & jag fortfarnade låg vaken så blev det boken. 120 sidor senare så gjorde skallen & ögonen ont....perfekt tänkte jag!! Då somnar man på 45 sekunder, men NOPE!! Sista jag kikade på klockan var den 04,55!! HÄRLIGT! Många tankar som ang. jobbet som vandrade genom skallen...och det är såklart självvållat.

Sinnes vad mycket svammel.....kontentan är följande: jag är trött idag. *skrattar*


Trevlig dag alla!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback