Grattis Bro!

Idag fyller min "lillebror" Jörgen 30 år!! GRATTIS bubbas..

Congrats bro

Klockan 00,04 våldsgästade jag & Marcus med en flaska bubbel....blev skönsång inne i sovrummet. Vi förflyttade oss utt ill vardagsrummet & där skålade vi & snackade. Slutade med att jag hämtade 2 flaskor till innan det runt 02,00 var dags att kasta in handduken. *skrattar* Mycket trevligt.

Ikväll ska Jörgen & Maria ut & käka, så jag tänker nog ringa över Ola & Jens på en kall...så får de ringa när de käkat klart, så kanske vi kan styra till en kall eller två! =))

Trevlig dag alla!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: 30-åringen

"jag tänker ringa över Ola & Jens på en kall..." LOOOOOOOL



Tack för uppvaktningen och allting min bro!

2008-09-08 @ 09:27:09
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback