Grattis bästa syster!

Solen skiner ute & jobbet känns bra...kommer efter denna vecka att sluta snacka om hur bra det känns att vara tillbaka!! Men efter 6 veckor blir man lätt lite off.. *skratt*


Har annars skallebang idag, för 4:e dagen i rad & det känns betydligt mindre roligt....det suger värre eller bättre än en österlänsk flicka dvs!! Näsan är täppt & skallen är sinnes vaciumförpackad...samt att halsen känns fucked!!


Idag fyller min bästa syster år, inte varje dag som man fyller 29 år!! Jag & Cinna på jobbet ringde även på morgogonen & sjöng för henne. =)) Uppskattat!  Imorgon fyller min granne, polare, familjemedlem & Bro år....snackar om en kille som går under namnet Jörgen Daniel. Han kommer att bestiga den härliga åldern av 30!! Congrats Mate! Som det ser ut nu så har jag snackat med Ola, Tony & grabbsen så vi kan sitta hemma hos mig över en öl & grattas bubbas. Kommer garanterat att bli lika härligt som vanligt. *haha*


Nu är det dags att jobba vidare, kanske kanske en kaffe oxå!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback