Any way you want it!!

Tack & adjö för en underbra kväll!!

7 timmar idag tillsammasn med alla andra Moyofolk har fått mig att fundera....vad jag tänk på kan ni bara gissa er till!!!
Gissa då!!!
Ingen av er kommer förmodligen att gissa rätt ändå....men den som gissar rättt kommer få sitt svar här.

Jag, Marcus, Micke & L-G gick ut & drack en öl ikväll......bokstavligen! träffade även big bro Uffe, Romana, Barno & Tommy! Sinnes trevligt faktiskt....även de var riktigt lugn. Kvällen slutade med att de tre förstnämnda handlade en burgare på Satoil. Snackade alldeles för länge där....varav jag nu skriver detta, *skrattar* Vi gav alltså upp utgången för ca 2 timmar sen.

Hoppas att alla ni haft en u nderbar kväll, likt vi!

Fortsätt att nalla sött, så höres vi imorgon!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback