6 härliga timmar

Lyckades hamna på Moyo efter jobbet....eller i deras nya butik ska tilläggas! Kommer bli så FETT nice när allt e klart. Skulle som sagt bara säga hej, men jag fastnade där i 6 timmar....som bestod av att öppna kartonger, märka kläder, larma dem & hänga upp dem. Till mit sällskap hade jag mamma & pappa Larsson & superfina Hanna. Roligt att träffa henne igen, var i sanningens namn alldeles för länge sen....de tycke vi båda. Resten av gänget är kvar där nere, men jag ska upp såååå tidigt imorgon att de var HÖG tid att knalla hemöver. =(

Får la se om jag ev. åker till stugan imorgon eller om det blir en ny sessor nere på "nya" Moyo! Risken finns om vi säger så.. =)) Mmm...

www.moyo.se

Natten goo alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback