30 års-kalas & kräftskiva!

Jag lovar att helgen var lika roligt som rubriken indikerar!! I fredags så hade jag fixat en överraskningsfest för Jörgen som fyllde 30 år....congrats igen Bro. Vi hade bokat bord på Mezoyo, som hade underbart smarrig & välsmakande mat. 16 pers med Jörgen & Maria. Det var bara barndomsvänner & nära vänner i vuxen ålder som var med, ifall vissa fick en tår i ögat över en missad inbjudan!! Efter en härlig middag samlades gänget hemma hos mig & där droppade det även in mer folk. Kvällens betyg - 5 tummar upp av mig & resterande närvarande!


I lördags var jag bjuden på fest till min syster, som firade sin födelsedag i torsdags. Rätt härligt att vara bjuden på fest till henne, annars brukar vi ha våra fester tillsammans & det är alltid lika roligt....men nu var jag bara en kille som var bjuden...tillsammans med 30 andra glada människor. Shiiit vad vi hade de bra & roligt, även om jag, Jörgen & Mitchelle hade brist i kläder för en utomhuskväll. *skrattar* Mitchelle kanske var den som hade tänkt bäst & hade vantar med sig.. *avis* Sen var det dans, sång & skålning fram tills 02,20!! Jag fick även en semi-kluven läpp på köpet...men så blir det. Av vad jag fick höra av syster så hade alla närvarande sinnes roligt & alla blev nog hyfsat med....som de ska vara med andra ord!


Igår gick allt i slapphetens tecken....jag rullade ur sängen vid 13,30....fram till soffan & där blev det 2 filmer, fick besök av Frasse som sov en av filmerna! *haha* Sen kämpade jag mig ner i sängen & sov för kvällen när visarna pekade på 19,30!! *asg* Ska sanningen fram så var det inte bara en wunderbart bra helg som gjorde att jag var sliten...min elaka förkylning hjälpte även till!


Nu blir det lugnt länge, ska vara med far uppe i stugan varje helg fram tills i början på November....det ska byggas "lite" där!! Bortsett från den helgen då Jörgen & Ola har sin 60 årsfest.


Trevlig dag alla mysiga!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback