Wonderful mornin`

Uppdateringen har inte gått så bra under morgonen, skrev detta runt 08,00 idag! *haha*

---------------------------------------------------------------------------------------

Klockan ringde 05,40 & jag lyckades släpa mig in på jobbet strax efter 06,00. En kaffe & mackor ligger i magen & jag har snart vart effektiv i 2 timmar. *skratt*


Men snacka om att det har regnat inatt, satan i gatan!! Hade dock regnfritt när jag gick hit, men det syntes att de kommit ett par mm inatt. Korsningen Köpmangatan & Skolhusallén var igenkorkad (som vanligt) och när jag kommer till jobbet så är det vanliga stället utanför också igenkorkat....samt att de gått ut med en varning om att inte åka under viadukten Landsvägsallén (sällan).. Hoppas bara att detta skitväder inte håller i sig fram tills snön kommer!!


Neee, nu har chefen kommit & det är dags att snacka planering av den kommande dagen.


Ha de gött alla söta!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback