Tröttast!

Mmmm, det är undertecknad i skrivande stund!! Men jag kom jhu på att dagens bloggande helt kommit i bakhasen. =(

Haft en riktigt bra dag på jobbet med 3 härliga möten, som kommer bli bra framledes. Lyckades komma innanför dörren strax efter 16,30...för att byta om & sen springa iväg & TRÄNA! *jublar*

Jepp, ni läste rätt! Lilleman är tillbaka på gymmet....får la bara se vad min seeeega knappt kännbara förkylning säger om det. *muttrar* Men de var underbart....som att komma hem igen. Alla polarna var där & de frågade såklart vart jag hade hållet hus, samt varför min panna såg ut som den gör!! *skrattar* Körde ett bra pass axlar med syster, sen avslutade jag träningen med ett par minuter på bandet. *happy happy*

Väl hemma så droppade Frasse & L-G förbi. Slökikade på Äntligen Hemma. Avkopplande tv måste jag villigt erkänna....sen blev det Filmkväll med Luuk & efter det så avslutades kvällens tittande med Morgonsoffan! *haha*

Nyss klar med disken sen igår & idag, vilket alltid känns lika bra. Nu ska lilla jag krypa ner & kramas med kuddarna.

Natten go alla härliga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback