Suck!

Hemma efter träning, som var underbart härlig. Blev ett hyfsat bra pass rygg & därefter så blev de lite kondition.

Dagen har annars inte innehållit specieltl mycket att skriva om.

Sitter i skrivande stund & funderar på vad jag behöver eller vill ha. Kommer många olika saker svävande i skallen, vissa behöver jag mer & vissa berhöver jag mindre....dock kostar allt pengar....mer eller mindre! Måste se över min enkonomi så jag kan planera lite sparande, skulle vara gött att kunna lägga undan en lite slant i alla fall. =))

Kan jhu delge er lite exempel på vad jag suktar efter:
- Ny båtmotor (uppgradering från den som finns kostar ca 50 000 kr)
- Tv, ca 10 000 kr
- Soffa, ca 10 000 kr
- Göra om köket, ca 3 000 kr
- Bastu till stugen, ca 15 000 kr
- Badtunna till stugan, ca 20 000 kr

Billiga saker som jag har tänkt att köpa va??, bortsett från köket då. :-D

Mmmm, den som lever för se vad som händer!

Trevlig kväll alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

En ny TV? Din är väl inte så gammal...

Postat av: Anonym

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore. Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-20 @ 22:38:37
Postat av: Stephanie Andersson

Hej! Fin blogg :)

2008-10-20 @ 23:02:14
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/
Postat av: Meya

Bengan goo gubben :) tack för kommentaren i bloggen, har ögonen på din oxå:)

Massa kramar tillbaka!

2008-10-20 @ 23:14:15
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback