Sliten med positiv!

Kom underfund om en sak när jag klev hem för dagen, att jag nästan gjort en normal arbetsvecka, dvs 40 timmar, redan på torsdag. Då har jag alltså en dag till godo för er som inte har "normala" 8-16 jobb, vilket e bra pinkat.. *skrattar* Kan förklara varför jag de sista timmarna på jobbet hade en sköööön skallebang, som gjorde att jag tyvärr var tvungen att skippa träningen. *snyft* Men de kommer en dag imorgon oxå säger ni då, men jag far till stugan direkt efter jobbet för att tillbringa ännu en underbar helg där upp!  Att jag sen för slita röven av mig som snickare & takläggare berör mig inte.
 Är det jag?! =)
Alldeles för trevligt att tillbringa massa tid tillsammans med min underbara Mor & Far...samt Sune...Maggan, Carina & Ingegerd.  Den godaste maten, källvatten, kalla öl & en wirrepinne på kvällen...man kan ha de smäre, tro mig.

Kraschade i alla fall ca 40 minuter i soffan när jag väl kom hem, vaknade sen & fastnade framför datorn i musiken värld. Nästan så jag måste säga Konserternas värld, har så många bra hemma nu att det kliar i kroppen. *hihi* Ni som känner mig vet att jag fullkomligt älskar musik, och nästan all musik. Sen började jag kika igenom massa härliga mappar som heter nått i stil med Sommar 2004, Vår 2004, Vinter 2004, Höst 2005 & så vidare....minnena kommer flygande när man vet vilka låtar som hör till vad & vilka människor & vilka fester osv! Sen finns det jhu mina egna guldkorn såklart, jag har alltid hävda att jag ur en musikalisk synvinkel är född på fel årtionde, ge mig 50 & 60-talet tillbaka.. =))

Om jag säger Alley Cats, vad säger ni då??

Nu blir det en prolla, sen ska jag läsa massa! klockan ringer ändå 05,20 imorgon igen!!

Fortsatt trevlig kväll alla underbara!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback