Regn, mörker & mysbehov!

Då har man snart gjort en timme på jobbet, frullen är avverkad & jag har grym koll på upplägget fram tills 13,30 idag. Efter det kliver jag ner en våning & börjar grotta i Projek/underhåll igen. =)) *me like*

Riktigt roligt & trevligt att folk kommer fram & grattar mig oxå....det känns långt bort innan det dimper ner med i samma veva så kommer den tiden gå snabbt!

Annars var jag hyfsat sargad i skallen när jag väl släpade mig hem igår, 11-12 timmarsdagar är underbara & fullständigt uttömmande. Käkade en pasta & sen brann jag av i soffan, sånt får egentligen INTE inträffa...men förkylningen håller mig från EGO & då finns det inte mycket att göra. *muttrar* Runt 19,30-tiden så droppade Macke förbi, snackade massa som vanligt & sen fastnade vi framför ett program om arkitektur. *spännade killar va* *skratt*

Mmmm, ha en underbart härlig dag i detta pissiga väder nu alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Bengan :) Kul att du har hittat tillbaka ;) Så du gillar min rumpa? ;) hahha

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback