Omvända rubriken! ;)

Välkommen till en ny underbar dag alla härliga & pigga människor! Det är en fantastisk onsdag med allt som hör till. =)

Själv sitter jag på jobbet sen 1,5 timme tillbaka & har hunnit med att vara riktigt mycket faktiskt. Rätt skönt att komma i tid så man slipper bli störd av sina arbetspolare, mail, telefon osv! Hinner alltså mer mellan 06,00 - 08,00 än vad man gör mellan 08,00 - 12,00...de ni! *skrattar* Alla som har liknade jobb vet vad jag surrar om.

Annars blev det träning igår med syster, vi hörde ett riktigt tungt pass axlar, det känns idag vill jag lova....det kändes till & med innan jag somnade igår. =P Om kvällen blir som planerad så kommer det bli ett skönt pass rygg eller så köttar jag på med armar. 

Träning

Har en plan med träningen nu, ska bli härligt att få köra igång på allvar igen, så efter oktober månad kommer undertecknad att köra på seriöst igen. =) Bättre mat än nu, även om den är bra....bättre sömn. Ska börja lördagen på bästa sätt oxå, det var länge sen nu som Hanna sa...

Nee alla mysiga, dags att jobba vidare...trevlig dag!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback