Måndag kväll & tis..

Trodde jag aldrig skulle palla mig upp ur sängen idag, med tanke på att jag somnade runt 02,30 inatt! Dock var jag på jobbet för 07,00 & dagen har smygit sig förbi. =P

Väl hemma så blev det lite pappersarbete gällande HSB innan Jörgen & Maria kikade förbi. Snackade om lördagen & skrattade hejdlöst åt vissa saker...bla min skallning av stengolvet.Gissa om jag har fått frågor på jobbet idag om varför min panna ser ut som den gör. Ömmar dock & min gissning av en hjärnskakning gjorde att jag hoppade träning ikväll. Vågade helt enkelt! !  Mmmm, Jörgen & Maria kikade upp....drog hem de avsnitt som fanns av den nya sköna serien Frings. Sällskapet gick precis ner till sig & jag ska skrattar till Magnus Betnér (i ditt ansikte)..

Imorgon är det tisdag & sen är typ veckan över IGEN!

Natten goo alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Whaat..vurpa..hur gick det då? Tur att det inte blev någon skada då!

Han hälsar tillbaka :)

Kram

Postat av: Frida

tack vännen...

2008-10-07 @ 13:17:05
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback