Man United!

Blev ingen träning efter jobbet igår, tyvärr! Men jag vågar inte stressa & pressa sönder kroppen när halsen gör sig påmind. Slevade i mig lite middag runt 17-tiden för att sen tillbringa större delen av kvällen i soffan med att göra absolut ingenting, var skönt & jobbigt i samma veva....träningen gör ju att rastlösheten kliar i kroppen. Rensade lite skit på datorn så jag fick ett par gig ledigt, efter de plockade jag hem 5 säsonger av Smalville...de sista 5 dvs! Samt 2 säsonger av How I Meet Your Mother & 2 säsonger av 2 1/2 Men.. *thihi* Har en plan på när dessa serier kana avnjutas. *gnossar händerna*

Fram mot 20,00 ringde Thomas som vart nere på stan & pluggat, så han droppade upp en sväng & vi snackade massa. Det första han sa när vi såg varandra (de var läääänge sen)...var: Faaan vad skäggig du är bubbas!! *haha* För er som inte har kollen så har Bengis även en plan på att bli årets Tomte 2008, den naturliga vägen! *asg* Precis innan 21,00 så kom jag på att mitt älskade Manchester United spelade mot Celtic hemma.....vilket innebar att vi avnjöt matchen innan det var dags att för mig att kasta ut Thomas. United vann för alla nyfikna..

Sitter även & funderar lite på helgen som kommer & allt som den innehåller. Tror jag ska lyxa till det lite för mina gamlingar uppe i stugen med supergott vin & lite onyttiga ostar. =))
Yumma

Vi kommer ju faktiskt att bli klar med takläggningen under lördagen & det MÅSTE såklart firas på något sätt.

Mmmm, ha en underbar dag alla underbara!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback