Klaaart piggare

Mmmm, idag är jag sinnes pigg om man kikar tillbaka mot gårdagen! *haha* La mig iof en bra tid igår & somnade nästan i samma veva som skallen landade på kudden. =)

Fick sällskap av Jörgen & Maria efter jobbet oxå....slappade ner oss i soffan & kikade på de sista 3 avsnitten av Heroes, dock är det inte NYA avsnitt för alla er som undrar. Dessa är de sista 3 som kom innan skrivarstrejken. ;-P Men de var absolut inte sämre för det!!

Längtar lite tills på fredag oxå, far ju upp till stugan igen då tillsammans med Mor & Far. Måste vara fleeeeera år sen som jag tillbringade så här mycket tid tillsammans med dem & det känns fantastiskt härligt & roligt. De tycker även de enligt de olika middagssamtal vi haft. =) Tanken & hoppet är att taket kommer bli helt färdigt innan vi far hem på söndag, skulle det inte hinnas med så har vi alltid helgen efter det.. *haha* Vilket innebär ännu en utan utgång!!!

Neee alla sjusovande skönheter, nu ska lilla jag jobba igen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback