Kan vara!

Tidag, ännu en härlig dag på jobbet med andra ord!  :-D

Hade en spännande tanke att vara på jobbet star efter 06,00 idag, men jag tog en "sovmorgon" och klev upp 06,00 istället. Klev in här på jobbet star efter 06,30 för att avnjuta en simpel frulle innan det var das att börja jobba. Small bara till innan klocka var 09,00, då dagens första möte skulle avklaras. Sen var det arbetsmilörond som kallade, vilket gick smidigt & bra...sen började jag flytta saker till min nya arbetsplats. Känns så härligt att få ett bra ställe att sitta på, jag sitter jhu kalasbra nu....så man vill jhu inte hamna sämre till! *skrattar* Tackar Pernilla för det som är barnledig! *haha*

Snackade med syster förut oxå, hon är i Sthlm fram tills på torsdag kväll...så jag kommer träna solo dessa dagar. Om jag nu ska träna efter gårdagen. Ryggpasset kändes som sagt bra, konditionen satte sig i halsen & det känns faktiskt idag med. RESPEKT för halsen & träning ska man ha, annars kan det verkligen gå illa! Så jag får la se vad som händer när jag väl kommit hem & kännt lugn ett tag. =)

Dags att börja jobba efter lunchen igen, ska på en föreläning om Kropp, träning & tillhörande saker kl 15,00!

Trevlig dag alla härliga!

// One Love

Ps: Henke, min tv är NY & STOR...men jag önskar en till mitt sovrum. *thihi*

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback