Helgens bravader..

Kom nyss på att jag inte boggade någonting igår, det har såklart sin förklaring. Direkt efter jobbet så var det dags att kliva ner till HSB för att ha ett efterlängtat styrelsemöte.....vilket såklart gick bra! Budget för 2009 är nu klar, vi kommer även att få en hemsida i föreningen som jag kommer vara admin/webbmaster för. *thihi* Måste även delge lite av de planer som vi har under 2009...och med de säger jag fett, ballt, roligt & efterlängtat.. *skrattar*

Idag var jag i alla fall på frukostmöste mellan 07,45 tills 09,15, hamnade på Knaust med nya avdelningen & det var riktigt roligt. Finns ett par legender där som jag jobbat mycket med under de senaste 4 åren. =)

Kvällen kommer ev. att gå i träningens tecken...eller i soffans tecken. Känner mig lite semisänkt, sjukt trött faktiskt. JD gav mig ett förslag på filmkväll när vi var klara med mötet igår....tror ärligt att jag ska nappa på betet & känna lugn ikväll. Var X antal dagar & veckor sen jag gjorde de så..

Hur ska man annars göra till helgen som kommer då, när Halloween knackar på dörren & säger...drick en snapps FÖR mycket!! *haha* Eller vad säger du Henke, vi dricker bara EN öl ute.. *skrattar* Mmmm, antingen så far jag till stugan & hjälper gubben med det sista innan vintern är här på allvar....eller så stannar jag hemma & blir packad. För det finns inte en chans att vara hemma utan att hamna ute, eller?!?!

Hur ser eran helg ut då?

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Jag hade gärna tagit EN öl med dig men jag skall vara skötsam då vi igår fick reda på att vi inte får flytta in förrän på söndag =( Tänker icke vara bakis då fast i och för sig, vi skulle ju bara ta en öl...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback