Halvtid, ännu en gång!

Fattar helt enkelt inte vart veckorna tar vägen....nog för att jag är vaken större delen av dem. Men som vanligt så säger det PANG, så är de förbi. Känns som en eveighet jag var nere på stan tex. Har bara vart ut en gång efter semestern, sen har jag vart bortrest eller snickrat altan uppe i stugan....bortsett från helgen som var. Då vi hade underbart roligt på 60 årsfesten (dock utan en utgång). *kliar huve*

Kvällarna kommer bara gå ÄNNU snabbare nu när träningen börjar rulla på igen, men det ska jag iof inte klaga över. *s

Ikväll blir det träning, sen ska jag mysa ner mig i soffan!

Imorgon ska jag på äventyr via jobbet, efter det träning & mys i soffan igen!

Fredag far jag till Uppsala, kommer hem runt 20,00 på kvällen. Tanken är nog att jag smyger ett glas rött oxå, nån som e vill vara med?!

Lördag & söndag kommer jag befinna mig i stugan för att förhoppningsvis göra klart bygget av altanen med tillbehörande tak.. *hoppas*

Hur ser eran vecka ut som??

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback