Gooood underbar morgon!

Lilla killen säger: Välkommen till en ny underbar dag! *s*


Är helt slut i kroppen efter gårdagens träning, känns så härligt. Bena värker & det gör resten av kroppen också....så med andra ord tog det bra.. *thihi*


Väl hemma efter träningen så blev det inte mycket produktiva saker faktiskt. Ryggläge i soffan & lite mer ommöblering i datorn, börjar inse att jag har mycket skit i den. Men det blir la så om man inte plockar bort massa skräp efter att det är "förbrukat".


Annars då!?! Torsdag, en dag kvar tills helg...vilket innebär att det nu bara är en vecka kvar innan jag flyttar här inom jobbet, det är bara en dag kvar innan jag kommer befinna mig i stugan igen & det är bara två dagar kvar innan vi har snickrat klart uppe i stugan. =) *känner med andra ord lugn*


Kom även på att jag inte snackat med Jörgen nått denna veckan, eller om det var ett snabbt besök i måndags?! *hmmm* Måste ringa Bro & höra hur veckan vart osv..


Mmm, nu är det dags för en fika!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback