En kväll med..

Måste försöka greppa tiden på något bra sätt, veckorna går så snabbt att det känns löjligt. Det försvinner så fort att jag nästan tappat kollen på tiden, så känns det i alla fall!! Tycker inte alls att det är 8 veckor sen som jag började att jobba efter semestern, snarare 4 eller så....detta beror garanterat på att jag vart uppe i stugan varje helg. Veckodagarna & helgerna bakas liksom ihop med jobb & jobb! *hmmm* Bara för att greppa detta tidsfenomen lite så kan jag berätta för er att det i skrivande stund BARA är två månader kvar tills julafton...TVÅ månader! *Phhheeew*

Tror måste fortsätta att skriva av mig om tiden, men HUR roligt inlägg är det då??!


Hur var min gårdag då?!?

Joo, jag kom hem & mös ner mig i soffan efter en smarrig middag (i min värld)...sen ringde Jörgen och berättade att han & Maria var på G upp efter att deras middag. När de landade i den andra soffan så blev det 3 avsnitt av Heroes...det börjar verkligen hända saker där nu!! *me like* Sällskapet begav sig ner en trappa runt 21-tiden & då preppade jag mig för sängen med kvällsprolle, borstning av gaddarna osv! Sen greppade jag boken & läste alldeles FÖR länge....tror klockan blev sen innan jag vilade mina blå.. :-P


Om 5 minuter är det fika & sen blir det Rock´n roll fram tills lunch, efter det så kliver jag ner en trappa & testar fram tills hemgång. Sitter även & funderar på om jag hinner med att träna innan vi far klockan 18,15...det borde gå, 2 snabba set bröst & 2 snabba set axlar med avslutande 20 minuter kondition. Mmm, så får det bli!


Ha en underbar dag nu alla söta!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback