Dagen efter..

Shiiit vilken underbart rolig fest det var igår...på alla sätt & vis. =)) Maten smakade fantastiskt & det gjorde såklart även drycken. *skratt* I mina ögon så flöt allt på riktigt bra, från bordsplaceringen till lekarna till Henke som snurrade plattor. Lite synd att det inte var så många som dansade dock. Men man kan a inte få allt??, eller??

Har lyckas tagit mig från sängen till soffan, ska lägga mig där & självdå snart. Är så jäkla dålig...inte bakisdålig dock!! Utan sjuk, började märka av det redan i fredags & sen har det bara kommit mer & mer. *muttrar* Men men... Lyckades även göra en vurpa på dansgolvet, smackade skallen i stenplattorna & fick en snyggt jack på 5 cm ovanför höger öga. SNYGGT & en hyfsad bula oxå. Ska la se om jag lyckas lägga upp en bild där oxå.

BiteLine är på G...höres sen alla härliga!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med om ditt inlägg, var super trevligt i lördags! :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback