Allvarligt!

Så äckligt äckligt trött jag är nu....det var de länge sen jag var!!

Är inte van att vara utomhus & jobba 8-10 timmar om dagen. Det sliter på att bygga, lyfta, såga, skruva, flytta & hålla saker...det är absolut ingen underdrift!! Men det kommer bli riktigt trevligt & snyggt när allt är klart. =)) När klockan var runt 16,00 igår så var det dags att lägga första takdelen & vad börjar det att göra då?? Jo, BLÅSA så i in hel**te...vilket gör hela proceduren betydligt svårare (för att säga det snällt). Efter en stund så började det att....Jo, REGNA....vilket gör att jag fortfarande hyttar med näven åt vädergudarna.. *muttrar* I blåst & regn ska vi balansera på stegar, loda in takskivan, lägga klämmspår, preppa skruvarna & lyckas skruva fast dem utan att någonting blir fel. *skrattar* Det gick, men satan i gatan vilken onödigt lång tid det tog. Men Thats´s life!! Om det inte blåser lika mycket till helgen så ska det mycket till om vi inte hinner bli klar, men det kommer alltid upp saker som man inte räknat med eller tänkt på!!


Lyckades la snubbla innanför dörren efter 20,00 igår & var lagom pigg. Hade en tanke på film efter min varma dusch, men det sprack, besökte sängen tidigt & sov tills 07,35 idag. Är fortfarande heeeelt trött. :-(


Mmm, där har ni min helg med allt som ingick...nästa helg kommer bli samma lika. Skönt på sätt & vis!

Nu är det dags att fika, sen är det möte, sen lunch, sen är dagen typ slut & då ska jag förhoppningsvis orka med att träna! *pheeew*


Trevlig dag alla härliga!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback