130 årskalas!!!

Själv sitter jag här på jobbet & funderar på hur min kväll kommer vara. Det jag hoppas hinna med innan klockan 18,00 är att ställa av hojen så den finns parkerad inför vintern....skulle vara extra härligt att få köra den nu när det INTE regnar. =))


Vid 18,00 ska jag träffa Ola & Jörgen för att ställa lite inför den kommande morgondagen med 60 årskalas. =P Förhoppningsvis kommer det att gå smärtfritt & snabbt så jag kan kliva hem sen. Sitter liksom & klurar på om jag ska pipa i mig lite vin ikväll & bli skönt drucken....utgången kommer garanterat att skippas. Men inte vinet. *thihi*


Nån som känner sig sugen på att sällskapa??

Ska ni andra hitta på för roligt, spännande & mysigt då??

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback