Storhogna Fjällhotel

I fredags så var det Uppsala som gällde, hade en utbildning att få av Marcus. Gick ritkigt bra tyckte jag & det sa även min "lärare eller utbildningsledare". Hann med en kall med Don Juan innan det var dags att kliva på tåget hem Landade strax innan Idol...slappade ner mig i soffan & lyssnade till årets bästa tväling av deltagarna som var kvad. Personligen tyckte jag inte att det var Lars tur att åka ut, Robin (den mörke) var klart sämst.....men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. *skrattar* Tänkte även öppna en flaska vin till detta skönsjungade, men det dröjde faktiskt. =) Fram emot 22-tiden så hörde Sondra av sig & frågade ifall hon & Anna fick droppa upp.Lilla stunden senare kom de förbi & snackade, drack vin & umgicks innan det var dags för dem att kliva ner på Olles. Själv stannade jag uppe ett tag till & slappade framför tv´n innan det var dags att sova.

Klev upp på lördagen & packade, familjen skulle fara till Storhogna Fjällhotel. Hade en sak att fira..måste passa på att gratta min älskade Mor, ännu en gång, som i lördags fyllde 60 år ung. Landade där runt 15-tiden för att avnjuta en brunch på rummet med tillbehörande Champagne. Vi delade även på en flaska bubbel innan det var dags att se sig omkring på detta makalösa fina ställe. =) Blev nån timme med bastu, bubbelpool & simbasäng oxå! *thih* Middagen var en äckligt god 3-rätters middag...ska inte riktigt gå in på vad det va...men sååå gött var det iaf! *haha* Kvällen avslutades nere i en av barerna med lite kaffedrinkar. *yumma*

Igår då?? Där blev det inte alls många knop...soffan lockade & det kändes alldeles för bra. Lyckades hitta 2 filmer som jag tänkt se ett tag....tyvärr var ingen av dem speciellt bra! *suckar*

Idag har det vart jobb! Fattar inte, han bara komma innanför dörrarna innan det var dags att kliva hemöver igen. Roligt så det står härliga till, gäller bara att lägga upp¨dagarna på ett bättre mer effektivt sätt nu bara. *fundilerar*

Väl hemma så blev det middag, sen diskning & i skrivande stund håller jag på att laga mat för resten av veckan. Börjar lukta helt underbart i lägenheten nu.. *klappar mig stolt på huve*

Ha en trevlig kväll alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback