Sliten men pigg!

Sjukt snabb sammanfattning av helgen!

Fredagen var sjukt rolig med frågequizen på jobbet. Blev la kanske lite för drucken, men vad göt de när man e med folk som man känner & gillar. *skrattar* Gick även upp till Fredde & Co för att säga hej, blev ett kort besök...men men! Fint hade de i alla fall. =)

Igår for jag ill tippen med Thomas & sen degade vi ner oss i soffan för att kika på tv. Fram emot kvällen bar det av till Henke´s inflyttningsfest....som var riktigt jäkla rolig. Hamnade på Aveny, sen har jag begränsade minnen. Kommer dock ihåg att det var SJUKT halt ute...vilket resulterade i att jag ramlade minst 3 ggr från Aveny & hem. *haha*

Idag har jag kikat på fotboll...mitt Manchester United spöade Manchetser City. =) Sen lyckades även Arsenal vinna på bortaplan mot Chelsea...viktigt! Vid 17,30 stack vi ner på Jopps med famijen & käkade. Sara hade med sig Andreas oxå.

Mmmm, kort & enkel sammanfattning!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback